onsdag 29 februari 2012

GlossyBox - februari

Idag fick jag hem min första GlossyBox, som är en prenumeration där man får hem fem lyxiga skönhetsprodukter för 139 kr per månad. Produkterna kan vara i storleken av provförpackningar som räcker flera gånger men det kan även vara fullstora förpackningar. Man får produkter som är "skräddarsydda" enligt ens profil som man har fyllt i och är alltså anpassade efter ens färger och behov. Roligt att få testa lite nya produkter såväl trendiga som klassiska, tycker jag!

Att det är så fint förpackat är en trevlig bonus.

Produkterna som jag fick denna månad är:
  1. NUXE Crème Prodigieuse Anti-Fatigue Moisturising Cream
  2. JELLY PONG PONG Lash Extensions - Lösögonfransar med tillhörande lim.
  3. EYEKO Skinny Eye Liner -  Vaxbaserad läppenna som ger mjuk applicering och intensiv färg.
  4. BECCA Beach Tint - Matt läppfärg som ger lång hållbarhet och lätt känsla.
  5. MURAD, Sheer Lustre Day Moisture SPF 15
 

Om man vill kan man recensera produkterna och samla så kallade GlossyDots som man sedan kan byta in mot en gratis GlossyBox. GlossyDots kan man även få om man lyckas rekommendera en kompis att börja prenumerera. Så om ni är sugna på att testa, får ni gärna använda er av denna länk så blir jag glad. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...