lördag 4 oktober 2014

I'm back!

Dags att återuppliva den här lilla bloggen igen! Synd att inte skriva ner sådant som jag skulle vilja minnas, med tanke på vilket dåligt minne jag har. Störst fokus sedan i maj då jag skrev mitt senaste blogginlägg har varit på vårt bröllop. Men det har även hänt andra roliga saker. Som vanligt lägger jag ner helt sjukt mycket med tid och jobb på det mesta jag "åtar" mig och tycker är kul, det är väl därför det har varit så tyst här... Ett sammandrag av vad som har hänt sedan maj kommer här.

I slutet av maj var jag på tjejresa i Berlin, det var fantastiskt kul. Dit åker jag gärna igen och jag åker gärna på fler tjejresor. Den 28 juni hade tjejerna möhippa för mig och jag svävade som på moln dagarna efteråt efter att ha upplevt sådan glädje över vad tjejerna hade ordnat för min skull. ♥

Tjejresa till Berlin. // Min möhippa

Under semestern var vi i Göteborg och hälsade på brorsan och hans fina familj. Vi var även ute på landstället på Nämdö under tiden då det var som varmast i Sverige.

Liseberg. // Ute bland kobbar och skär.

Den 30 augusti gifte vi oss. En helt fantastisk dag som översteg mina förväntningar med hästlängder - vilken kärlek man får uppleva bland de nära och kära! ♥ Efter bröllopet skiftades fokus snabbt till Mis babyshower, med förberedelser och med att baka tårta.

Bröllop. // Mis babyshower.

Därefter har nästan all tid lagts på att planera och förbereda Kayans rosa 80-tals-möhippa. En väldig lyckad och rolig möhippa! Om en vecka gifter sig Kayan och Tonton. Längtar! ♥ Nu den senaste veckan har jag jobbat hårt med att baka en bröllopstårta. Hoppas innerligt att brudparet gillar tårtan.

Kayans möhippa. // Detaljbild på helgens bröllopstårta.

Det kommer antagligen upp separata inlägg för en del av ovan nämnda händelser framöver. Stay tuned. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...