söndag 18 december 2011

Vintervitt kollage

När jag startade bloggen trodde jag att jag skulle skriva en hel del om inredning eftersom det var ett sådant stort intresse då, men tankarna leddes mer och mer in på bakning och tårtdekoration som ny hobby. En positiv grej utav det hela är att jag nu för tiden spenderar mindre pengar på massor med fina inredningsmagasin (även fast pengarna nu istället hamnar på tårtdekorationsverktyg). Jag är dock fortfarande mycket inredningsintresserad, trots att jag tyvärr har försummat de flesta av alla inredningsbloggar jag brukade följa. Här kommer ett kollage jag har satt ihop, med fina prylar i vintervitt tema, i avsaknad av ett vintervitt snölandskap nu i december...

1. Flow, liten kanna, Muuto 2. Vas 20 cm, LSA/R.o.o.m  3. Oyster bowl medium vit, Mateus 
4. Doftblomma krystantemum, Durance 5. Kivi, vitfrostad lykta, Iittala 6. Delar från Mademoiselle Oiseau, Rörstrand

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...