tisdag 9 augusti 2011

Fjärilstavlor

Nu har de första tavlorna i vår lägenhet satts upp, eller rättare sagt, de är utplacerade eftersom det är rätt trixigt att borra i våra stenblandade betongväggar från 60-talet. Fjärilstavlorna är två av sex artprints i en box från Hagedornhagen som jag köpte på R.O.O.M idag. De får stå på mitt piano i vårt vardagsrum så länge.

Ljusfläcken på väggen är från tre spotlights på taket framför pianot för att lysa upp den svarta tapeten.

 Före: Två Voluspa-ljus och två kuddar från Mimou staplade på varandra. 
Vaserna är mina favoritvaser från danska Ditte Fischer och de får såklart stå kvar. 

 
Efter: Artprints från Hagedornhagen. 

Stenarna ligger på en svart träbricka under pianot och de har min mor plockat och släpat hem från Grekland till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...