lördag 6 augusti 2011

Göteborg, 2011 - del 2

Väl tillbaka i Göteborg igen åt vi middag - hämtmat med grillad anka och bakade en äppelpaj, "Farligt god äppelpaj" som var just farligt god. Gillar i vanliga fall inte äppelpaj, men den här är så god!


Liseberg
Dagen vi skulle hem åkte vi till Liseberg först och spenderade några timmar där.


Vi hann åka Lisebergsbanan, JukeBox och Kållerado och barnen hann även med Hanghai.
JukeBox
Kållerado

Jag vann en chokladask och gav mig sjutton på att vinna en stjärnvinst och både jag och brorsdotter vann 2 kg Toblerone. Det var första gången jag vann något så stort.



Sedan var det dags att åka hem till Stockholm. Jag längtar tills nästa gång vi får träffa brorsans familj igen!

Fotot tagen genom tågfönstret. Stackars minstingen ser så ledsen ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...