onsdag 6 juli 2011

Kinesiska brudskåp

Bild: Living etc
 
Bilden ovan har länge förföljt mig som inspirationskälla. Brudskåpen, fågelburarna och benbockarna på det svarta bordet. Att blanda in en touch av asiatisk stil i inredningen tycker jag är så vackert. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag har mitt ursprung i Kina.

Jag har verkligen fångats av de kinesiska brudskåpens skönhet. En vacker dag ska jag skaffa mig ett sådant skåp. Man kan få tag på sådana skåp på bland annat Baazar, Song Wei och Blå Lotus. Här nedan följer fler vackra bilder på kinesiska brudskåp som har integrerats i olika miljöer.

Bild: Sköna hem 

Bilden ovan är från samma hem som den första bilden med en annan vinkel, och är från semesterboendet för Marianne Brandi och Keld Mikkelsen – paret bakom mode- och inredningsföretagen Day och Day home. Mer om deras paradisboende i Karibien kan man hitta här.



 Bild: Baazar

Bild: Baazar

 Bild: Sköna hem



 Bild: Baazar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...